Sähköinen taloushallinto vauhdittaa yrittäjän arkea ja kehittää yrityksen toimintaa. Sähköinen taloushallinto säästää aikaa. Kun perusrutiinit, laskujen maksu ja laskutus, hoituvat kootusti sähköisen taloushallintojärjestelmän kautta, aikaa vapautuu taloustiedon analysointiin ja toiminnan parantamiseen. Yrittäjä saa reaaliaikaista tietoa yrityksensä tilasta ja pystyy ohjaamaan yrityksensä toimintaa paremmin.

Mitä on sähköinen taloushallinto?

Sähköinen taloushallinto on nykypäivääSähköinen taloushallinto tarkoittaa osto- ja myyntilaskujen kierrätysjärjestelmää. Sähköiseen taloushallintojärjestelmään ohjautuvat kaikki yritykselle tulevat ostolaskut ja järjestelmästä myös lähetetään asiakkaille kaikki myyntilaskut. Kun laskutus on keskitetty yhteen sähköiseen taloushallinnon järjestelmään, yrityksen arkirutiinit helpottuvat ja yrityksen reaaliaikaista tilannetta on helppo seurata – tiedät aina missä mennään.

Sähköinen taloushallinto on asiakkaan ja tilitoimiston yhteinen järjestelmä

Sähköisen taloushallinnon sydän on asiakkaan ja tilitoimiston yhteisessä käytössä oleva tietojärjestelmä, jonka käyttöön on sovittu yhteiset tavat ja säännöt. Voit maksaa ostolaskut taloushallintojärjestelmässä itse tai tilata maksatuksen meiltä. Sama pätee myyntilaskuihin.

Käytössämme ovat Fivaldi taloushallinto-ohjelmisto ja ostolaskujen sähköinen käsittelyohjelma Heeros. Asiakkaat saavat käyttöön kauttamme selainpohjaiset laskutus-, ostoreskontra- ja varastohallintaohjelmat. Meiltä saat myös kuittirumban poistavan eTaskun.

Datacleric – kokonaisvaltaista taloushallintoa yrityksille

Sähköinen taloushallinto, perinteiset tilitoimisto– ja taloushallintopalvelut, kirjanpito, meiltä saat kaiken saman katon alta. Tuotamme asiantuntevat, modernit ja säädösten mukaiset palvelut pk-yrityksille ja yhdistyksille. Meiltä saat uusimmat digitaaliset työkalut yhdistettynä 35 vuoden osaavaan kokemukseen.

Tilitoimisto- ja taloushallintopalvelumme

  • Sähköinen taloushallinto: ostolaskujen kierrätys- ja maksatus, myyntilaskutus ja reskontrapalvelut.
  • Peruskirjanpito eli lakisääteiset kirjanpitotehtävät: kuukausikirjanpito, kausiveroilmoitus, tilinpäätös ja konsernitilinpäätös.
  • Palkanlaskenta: kuukausi-, tunti-, provisio- ja projektipalkat, raportit verohallinnolle, vakuutusyhtiöille, TE-keskukselle, KELA:lle ja tilastokeskukselle, EK-tilastot.
  • Verotus: yhteisöjen, yhtymien, elinkeinoharjoittajien ja yhdistysten veroilmoitukset, yrittäjien ja yhteisöjen konsultointi.
  • Maksuliikennepalvelut: laskujen ja palkkojen maksatus, tiliotteiden ja viitesiirtojen sähköiset noudot.
  • Laskentapalvelut: kustannuslaskenta, budjetointi, projektiseuranta, konserniraportointi sekä RAY ja TEKES tilitysraportointi.
  • Yhtiöiden perustamiset, yhtiömuodon muutokset, pöytäkirjojen laadinta, taloushallinnon yhtiöoikeudellisissa asioissa konsultointi.

Oma henkilökohtainen kirjanpitäjä

Meiltä saat aina henkilökohtaista ja asiantuntevaa taloushallintopalvelua. Jokaisella asiakkaalla on oma vastuullinen kirjanpitäjä, joka tuntee sinut ja osaa palvella sinua parhaalla mahdollisella tavalla.

Sovi ilmainen taloustunti

Sovi kanssamme veloitukseton taloustunti. Käymme taloustunnilla läpi yrityksesi tarpeet ja arvioimme yrityksesi nykytilanteen. Annamme sinulle vinkkejä sähköisestä taloushallinnosta ja räätälöimme sinulle taloushallintokokonaisuuden, jolla liiketoimintasi kehittyy ja tuloksesi paranee. Taloustunti on täysin ilmainen eikä sido sinua mihinkään.

Varaa ilmainen taloustunti
09 838 7740
etunimi.sukunimi@datacleric.fi
Ota yhteyttä!

hanna
Hanna Koskinen

katrin
Katrin Lehmusto

jorma
Jorma Koistinen